چگونه زیستن!

رازهای برای خوب زیستن«مشاوره»

چگونه زیستن!

رازهای برای خوب زیستن«مشاوره»

یک طرفه بودن محبت و نیازها

چهارشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۲۳ ق.ظ

سلام چند سالی است که ازدواج کرده ام ولی متاسفانه الان به جایی رسیده ام که فقط بین من و خانمم یک رابطه جنسی خشک وجود داره والبته قبلا من سعی می کردم به وظیفه خودم عمل کنم ولی خسته شدم؟



علیک السلام 

در مقدمه به صورت اجمال خدمتتان عرض می کنم که زندگی مشترک در کنار خودش بحث ها و مشکلاتی را خواهد داشت مهمترین نکته مدیریت مشکلات هست که ان شاء الله شما آن را خواهید داشت.

با توجه به بیان شما ،نکته ای که به ذهن میاد این هست که همسرش شما آگاهی چندانی به موضوعات زندگی «روابط عاطفی،کلامی، جنسی و...»ندارند .شما برای حل مشکل سعی کنید درمرحله اول ایشان را راهنمائی کنید و آگاهی های که در این زمینه لازم هست به ایشان بدهید.

در مرحله دوم سعیتان بر این باشد که کتاب های در رابطه با موضوع خانواده تهیه و در اختیار ایشان قرار داده تا مطالعه کنند و در بعضی از اوقات موضوعاتی را انتخاب و توضیح دهید و یا به صورت غیر مستقیم به بحث بگذارید.

در مرحله سوم با صبوری و حوصله برایشان توضیح دهید که ، اسیب های زندگی مشترک را تهدید می کند که اگر زوجین نسبت به اسیب ها آشنایی نداشته باشند و برای پیشگیری اقدامی نکنند زندگی مشترک را متلاشی خواهد کرد.

موفق باشید

  • عوف عقیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی